Dahası da var...

BAZI ERKEKLER KADINLARI ANLAMAYA ÇALIŞIR, DİĞERLERİ KENDİLERİNİ DAHA BASİT KONULARA ADARLAR, ÖRNEĞİN GÖRELİLİK KURAMINA... (EINSTEIN)



12 Mayıs 2014 Pazartesi

Geri Dönüştürün

    Ya geri dönüşüme atın ya da geri dönüştürün.
    Bulduğum minik bir tahta parçasını bile boyamayı çok seviyorum. Ki şişeleri boyamak ayrı bir keyifli. Akrilik boya sanırım en uygunu. Hem mat duruyorlar hem de çabuk kuruyorlar. Tabi ki değişik şeyler denemek size kalmış. Çok geliştirilebilir bir alan boyama. Bir tanesinde mozaik jeli kullandım sonuç çok iyi oldu. İçin, boyayın ve hediye edin. El yapımı hediyelere her zaman daha fazla değer veririm. Büyük hediyelerdense minik bir kağıt parçası olsun ama emek olsun yeter bana. Hediye aramak bile başlı başına bir sorun. O yüzden kendim bir şeyler üretip vermeyi tercih ediyorum.
   Bu şişeleri de ev dekorasyonunda kullanabilirsiniz.











Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...