Dahası da var...

BAZI ERKEKLER KADINLARI ANLAMAYA ÇALIŞIR, DİĞERLERİ KENDİLERİNİ DAHA BASİT KONULARA ADARLAR, ÖRNEĞİN GÖRELİLİK KURAMINA... (EINSTEIN)



7 Mayıs 2014 Çarşamba

Yeni Hobim Ve Atölye 1040º

  Yeni hobim seramik. Suadiye'de çok şirin bir atölye buldum kendime. Çok fazla tesadüflerle dolu oldu ama çokta güzel oldu. Çamura şekil vermeye çalışmak bile bir harika. Çok keyifli mutlaka denenmesi gereken bir hobi hatta. Önce ne istediğini bilmek gerekiyor. Ondan sonra başlayabiliyorsunuz şekillendirmeye. Boyama kısmını daha çok seviyorum ben. Zor kısmı da o zaten. Çamur boyalar, sırlar, akrilikler... İstanbul'da iseniz mutlaka gidip görülmesi gereken ve çok güzel objeler alabileceğiniz bir atölye. Abajurlar, pasta tabakları, minik hayvanlar hepsi çok esprili ve güzeller. Hazır anneler günü yaklaşıyorken uğramanızı tavsiye ederim.
Facebook Atölye 1040
İnstagram Atölye 1040

Bunlar da benim ilk denemelerim.


Dahi Ve Deli serisi için çok uygun.

Fitil tekniğiyle yaptık ve çok eğlenceli oldu.

Çizik atarken biraz sıkıldık :)

Ama çok güzel oldu ilk denemeler için.
Bu formu oluşturmak çok kolay olmadı tabi saksı mı çaydanlık mı olsun zo karar verdik.

Boyaması çok zevkli oldu bide sapı kendiliğinden ayrılıp bağımsızlığını ilan etti

Sonuç çok tatlı oldu.

Hazır kase formuna şekil verdik.

Güle güle kullansın annem.

Bunu da kendime yaptım. Takı yapmakta çok zevkliymiş. 





3 yorum:

  1. Elinize sağlık, hepsi süper duruyor. Özellikle fitil tekniğiyle yaptığınız boyanmadan önceki hali ile boyandıktan sonraki hali arasında büyük fark var.
    Blogumun konsepti gereği yeni şeyler denemeye her zaman açığım, bu nedenle bilgi için teşekkürler, uğrayayım mutlaka bir ara. ;)
    Sevgiler. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet sizin yaşam tarzınıza da çok uygun. Mutlaka gidin. Ben de teşekkür ederim beğenmenize sevindim.

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...