Dahası da var...

BAZI ERKEKLER KADINLARI ANLAMAYA ÇALIŞIR, DİĞERLERİ KENDİLERİNİ DAHA BASİT KONULARA ADARLAR, ÖRNEĞİN GÖRELİLİK KURAMINA... (EINSTEIN)



4 Eylül 2014 Perşembe

İşte Susam Sokağı

   Bu repliği benim yaşımdaki herkes duyunca bi gülümser. Ve mırıldanmaya başlar eminim. Benim sevdiğim karakterler Kurabiye Canavarı ve Büdü. Hala da çok severim. Mutlu eder beni. Ve aşağıdaki arkadaşlar da seramik kurabiye canavarı olmak için bekliyorlar. Doğum günü konsepti kurabiye canavarı olan ve 1 yaşına girecek olan Eymen için hazırlandı. Çok eğlendim hatta bütün karakterleri yapmaya karar verdim. Sonra aklıma daha başka şeyler geldi sonra başka şeyler. Durmadılar. Durmasınlar.
   Peki siz hangi karakteri seviyorsunuz?




Fırından çıktılar benimkiler :))


2 yorum:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...