Dahası da var...

BAZI ERKEKLER KADINLARI ANLAMAYA ÇALIŞIR, DİĞERLERİ KENDİLERİNİ DAHA BASİT KONULARA ADARLAR, ÖRNEĞİN GÖRELİLİK KURAMINA... (EINSTEIN)



21 Eylül 2014 Pazar

Kaseler Ayaklandı :) Konu Dışına Kaydı

   Kaseleri ayaklandırdım artık. Hepsini isyana teşvik ediyorum öyle boş boş oturmakla olmuyor. Yani böyle geçmez hayat. Sahi nasıl geçer hayat? Yürüyerek, koşarak, gülerek, oynayarak... Kör olarak, kanser olarak, felç olarak... Bu hepimizin hayatı ve hepsinden bir parça taşıyoruz içimizde. Küfrederek, şükrederek, ağlayarak, gülerek... Bu da anlık yaşadığımız duygular olabilir sanırım. Bir an da çok yüksek bir anda çok düşük. Bir anda terk ederek bir anda koşarak mesela. Zıtlıklar sanırım bizi canlı tutan. Zıtlıkların yoğunluk dereceleri de günümüzü belirleyen.



   Ya daha öncede yaşadıysak tüm bunları. Ya daha öncede aynı seçimleri yapıp aynı sonuçları aldıysak. Aynı duyguları yine aynı kişilerle aynı yerde yaşadıysak. Kim bilir belkide tam tersidir.



   Neyse gelelim kaseler konudan baya uzaklaşmışım. Bu sefer dekorlu oldular. Hemen yeni bir şey deniyim dedim. Aslında ayaklar çok kolay oldu da onları kırmadan kurutma kısmı biraz zor oluyor. Yani çok dikkatli olmak lazım bir yere çarpmamak gerekiyor. Çok nazik hemen kırılıyorlar. Yani tam da bana benziyorlar. Dikkatli olmak lazım. Neden kırıldığı bile anlaşılmıyor. Dinlemek lazım ne istediğini sormak lazım. Çünkü benim gibi tipler istedikleri her şeyi yaparlar ama söyleyemezler. Gözlerine dikkatli bakınca anlaşılıyor aslında. Zor değil ama görmek lazım. Yine konu dışına kaydım ama işte hayat tam da bunun gibi. Etkileşimleri, kokusu, sesi, atomları, her şeyi işte tamda bunun gibi hayat. Çok ötesi değil şimdi yani.


 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...